понедельник, 10 февраля 2014 г.

Модуль 1

Під час пояснення та обговорення цього модуля, я зрозуміла наскільки важливим є використання проектних технологій під час роботи з дітьми. Моє враження було дуже яскравим. Я зрозуміла, що ці технології я можу використувати до кожної теми та індивідуально до кожного учня. Ці технології допомагають не тільки пояснити учням  новий матеріал, але і поглибити їх знання, вміння та навички, а крім того якісно оцінити результати власно роботи та роботи учнів. Знайти "білі плями" при підготовці до уроків з окремих тем і використовувати для їх розкриття найбільш обдарованих учнів, тобто діференціювати процес навчання. Розглянуті на першому модулі допоміжні сайти, можуть стати "якісними" помічниками вчителю при впровадженні проектних технології.
Вважаю, що можуть виникнути трунощі при залученні більшої кількості учнів до методу проектів. Але надхнення вчителя, його вміння стимулювати вихованців, допоможе мені обійти ці перепони.

Комментариев нет:

Отправить комментарий