понедельник, 17 февраля 2014 г.

Модуль 7

Дійшовши, до сьомого модуля я зрозуміла, що настав саме той момент, коли учні можуть проявити свої здібності у відповідності до загальноосвітніх стандартів ХХІ століття.Тому ми працювали над створенням прикладу учнівської роботи. Я не тільки склала, але й оцінила приклад учнівської роботи. Головне, про що я думала, що створення прикладу учнівської роботи дасть мені змогу пояснити учням, що вони мають очікувать від проекту і як це вплине на їх успішність. Я хотіла, щоб учні зрозуміли, як така робота може вплинути на їх подальше навчання.
На сьогоднішньому занятті ми обговорили з колегами такі питання, як можливості використання інтернету при створенні проектів та можливість покращення успішності учнів шляхом долучення їх до роботи на проектом.

Комментариев нет:

Отправить комментарий